Καλάθι αγορών:
Οι επιστροφές πρέπει να παραδίδονται με έξοδα του επιστρέφοντος στη διεύθυνση:
Δεν τοποθετούμε ετικέτα επιστροφής στα πακέτα. Τα προϊόντα πρέπει να μας επιστραφούν με δικά σας έξοδα.
Δηλώνοντας την επιστροφή ενός προϊόντος στον πίνακα διαχείρισης, θα ελέγχετε ταυτόχρονα αν το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε μπορεί να επιστραφεί.
Εάν εσείς είστε αυτός που μας στέλνει τα προϊόντα, δηλώστε πρώτα τις επιστροφές στον πίνακα πελατών του χονδρεμπόρου Matterhorn και, στη συνέχεια, εκτυπώστε μια αναφορά για τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Αυτό θα σας επιτρέψει να εντοπίσετε γρήγορα τα προϊόντα.
Αντιμετωπίζουμε τις παραγγελίες που έχουν πληρωθεί και αποσταλεί ως πωληθέντα αγαθά. Επομένως, όταν ένας πελάτης για κάποιο λόγο δεν έχει παραλάβει το πακέτο και αυτό έχει επιστραφεί στη Matterhorn, μπορούμε να αντιμετωπίσουμε μια τέτοια παραγγελία αυτόματα ως επιστροφή των αγαθών με αφαίρεση των σχετικών χρεώσεων. Εάν το προϊόν δεν μπορεί να επιστραφεί, μπορούμε να το ξαναστείλουμε στον πελάτη ή να το στείλουμε πίσω στην επαγγελματική σας διεύθυνση. Χρεώνουμε το κόστος παράδοσης σύμφωνα με τον τιμοκατάλογό μας, όπως για το φθηνότερο δυνατό δέμα στη χώρα προορισμού. Η επιστροφή ενός μη ζητηθέντος δέματος θα επιβαρύνει τη Matterhorn με πρόσθετα έξοδα. Εάν η επιστροφή δεν οφείλεται σε λάθος διεύθυνσης εκ μέρους μας, θα χρεωθείτε με τέλος επιστροφής 5 ευρώ ανά δέμα. Η χρέωση αυτή χρεώνεται μία φορά το μήνα μαζί με τις χρεώσεις για επιστροφές κ.λπ.
Οι χρόνοι διακανονισμού διαφέρουν από μάρκα σε μάρκα και μπορούν να βρεθούν στον πίνακα των όρων και προϋποθέσεων επιστροφής. Υπολογίζεται από τη στιγμή που δεχόμαστε την επιστροφή για επεξεργασία (όταν παραλαμβάνουμε το δέμα που περιέχει τα επιστρεφόμενα προϊόντα).