Τα πιο σημαντικά τμήματα βοήθειας στο Matterhorn:

Αναβαλλόμενες πληρωμές με το PastPay

Καλώς ήρθατε στο τμήμα βοήθειας για την αναστολή πληρωμής του PastPay!

Το PastPay είναι μια υπερσύγχρονη λύση που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε με ευκολία και ευελιξία τις πληρωμές για τις αγορές σας στο κατάστημα χονδρικής μας. Με την υπηρεσία αυτή μπορείτε να πραγματοποιείτε αγορές χωρίς να επιβαρύνετε άμεσα τον προϋπολογισμό σας. Το PastPay σας επιτρέπει να αναβάλλετε τις πληρωμές, δίνοντάς σας επιπλέον χρόνο για να τακτοποιήσετε τις οφειλές σας, αυξάνοντας την οικονομική ευελιξία της εταιρείας σας.

Σε αυτή την ενότητα θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για τη χρήση του PastPay, όπως τον τρόπο ενεργοποίησης της υπηρεσίας, τις διαθέσιμες επιλογές αναβολής πληρωμών και απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις. Εάν έχετε αμφιβολίες ή χρειάζεστε βοήθεια, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.
Ενδιαφέρεστε να επωφεληθείτε από την αναστολή πληρωμών για τις αγορές σας στο Matterhorn;

Προβολή κύριων θεμάτων σχετικά με το PastPay

Ποιος μπορεί να επωφεληθεί από την υπηρεσία;

Σε ποιον απευθύνεται η υπηρεσία PastPay;

Το PastPay είναι μια ειδική υπηρεσία αναβολής πληρωμών για επιχειρήσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ηνωμένο Βασίλειο. Οι επιχειρήσεις εκτός αυτής της περιοχής δεν καλύπτονται από την υπηρεσία. Για να χρησιμοποιήσετε το PastPay και να αποκτήσετε πιστωτικό όριο, πρέπει να δηλώσετε τον αριθμό ΦΠΑ ή τον εταιρικό σας αριθμό. Για εταιρείες από τη Γερμανία, απαιτείται επίσης η πλήρης επωνυμία της εταιρείας.

Θα ελέγξουμε πρώτα αν το σύστημα PastPay επιτρέπει στην εταιρεία σας να συμμετάσχει στο πρόγραμμα αναβολής πληρωμών και θα προσδιορίσουμε το πιθανό όριο οφειλής. Εάν η εταιρεία σας πληροί τις προϋποθέσεις, θα λάβετε έναν σύνδεσμο για να επαληθεύσετε την ταυτότητά σας. Μετά την επιτυχή επαλήθευση, η PastPay θα ενεργοποιήσει το όριο για την εταιρεία σας και όλες οι πληρωμές για παραγγελίες στη χονδρική μας επιχείρηση θα διεκπεραιώνονται από την PastPay.

Απαιτούμενα έγγραφα και ενεργοποίηση της υπηρεσίας

Πώς ενεργοποιώ την υπηρεσία;

Για να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία PastPay, στείλτε μας τα έγγραφα εγγραφής της εταιρείας σας και τον αριθμό ΦΠΑ της ΕΕ (ισχύει για τις εταιρείες που είναι εγγεγραμμένες στην Ευρωπαϊκή Ένωση) στο [email protected], με τίτλο "PastPay - εγγραφή [επωνυμία της εταιρείας σας]". Αναφέρετε επίσης στο μήνυμα εάν προτιμάτε αναβολή πληρωμής 30 ή 60 ημερών. Με βάση τις πληροφορίες που θα αποσταλούν, θα ελέγξουμε αν και ποιο όριο μπορείτε δυνητικά να λάβετε. Εάν η απάντηση από το σύστημα PastPay είναι θετική, θα σας στείλουμε έναν σύνδεσμο για να επαληθεύσετε την ταυτότητά σας. Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας, όλες οι παραγγελίες που έχουν τοποθετηθεί στη Matterhorn θα καλύπτονται από το PastPay και θα αντιμετωπίζονται ως πληρωμένες.

Πώς λειτουργεί η διαδικασία διαταγής αναβολής πληρωμής;

Βήμα προς βήμα

Μόλις ενεργοποιηθεί η υπηρεσία PastPay για το λογαριασμό σας, κάθε παραγγελία που θα γίνεται στο Matterhorn θα διεκπεραιώνεται με αναστολή πληρωμής. Μόλις τοποθετηθεί η παραγγελία, κρατάμε τα κεφάλαια του PastPay για την επιχείρησή σας και προσθέτουμε μια προμήθεια για τη χρήση αυτής της υπηρεσίας σύμφωνα με τον πίνακα προμηθειών. Εάν υπερβείτε το όριό σας, η παραγγελία σας δεν θα διεκπεραιωθεί μέχρι να αποκατασταθεί το διαθέσιμο όριο. Μόλις δεσμευτούν τα κεφάλαια, θα προχωρήσουμε στην εκτέλεση της παραγγελίας. Κατά την αποστολή των αγαθών, θα εκδώσουμε τιμολόγιο ΦΠΑ με ρήτρα εμβάσματος στην PastPay και σημείωση ότι το τιμολόγιο πρέπει να εξοφληθεί στην PastPay μέχρι την ημερομηνία λήξης.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Δεν πληρώνετε την παραγγελία στον λογαριασμό της Matterhorn, αλλά μόνο στον λογαριασμό της PastPay. Η προθεσμία πληρωμής υπολογίζεται από την ημερομηνία του τιμολογίου και θα σας ενημερώσουμε με email για την αποστολή του τιμολογίου. Παρακαλούμε να θυμάστε να τηρείτε τους όρους πληρωμής, καθώς το PastPay μπορεί να επιβάλει τέλος 40€ για κάθε καθυστερημένη πληρωμή.

Αναβολή πληρωμών και επιστροφές και αζήτητα δέματα

Τι γίνεται αν επιστρέψω ή διαφημίσω τα αγαθά;

Εάν οι παραγγελίες σας διεκπεραιωθούν με αναβολή πληρωμής και υπάρξει επιστροφή των προϊόντων (εάν έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία επιστροφών), καταγγελία σχετικά με τα προϊόντα ή η συναλλαγή ακυρωθεί για οποιονδήποτε άλλο λόγο, εξακολουθείτε να είστε υποχρεωμένοι να πληρώσετε το τιμολόγιο στην PastPay μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Η διαδικασία επιστροφής αγαθών ή διεκδίκησης αγαθών διαρκεί ορισμένο χρονικό διάστημα - εάν πλησιάζει η ημερομηνία λήξης της προθεσμίας πληρωμής στην PastPay για μια τέτοια συναλλαγή, πρέπει να την πληρώσετε. Εάν η διαδικασία επιστροφής ολοκληρωθεί πριν από την προθεσμία πληρωμής στο PastPay, θα διαβιβάσουμε το διορθωμένο τιμολόγιο και στο PastPay και θα επιστρέψουμε τα χρήματα κατά τα οποία μειώθηκε το τιμολόγιο ΦΠΑ απευθείας στο PastPay. Τυχόν υπόλοιπο ποσό θα πρέπει να καταβληθεί σε εσάς.

Παράδειγμα: Έχετε κάνει μια παραγγελία για αγαθά αξίας 100 € και κόστους παράδοσης 10 €. Θα τιμολογηθείτε με 110 ευρώ + προμήθεια της PastPay (π.χ. 2,35%) = 112,58 ευρώ. Εάν δεχτούμε τα εμπορεύματα για επιστροφή, το τιμολόγιό σας θα προσαρμοστεί κατά 100 ΕΥΡΩ και θα σας μείνουν 12,58 ΕΥΡΩ για να πληρώσετε στην PastPay.

. Εάν έχετε προηγουμένως εξοφλήσει ολόκληρο το τιμολόγιο στο PastPay και η διαδικασία επιστροφής έχει ολοκληρωθεί πριν από τη λήξη της προθεσμίας πληρωμής, η Matterhorn θα επιστρέψει τα χρήματα στο υπόλοιπό σας στο Matterhorn. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα χρήματα για μελλοντικές παραγγελίες ή να τα επιστρέψετε απευθείας στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Αυτή η διαδικασία σας δίνει τον πλήρη έλεγχο των οικονομικών σας και σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά το τη ρευστότητα της επιχείρησής σας.

Αμοιβές αναβαλλόμενων πληρωμών

Οι αναβαλλόμενες πληρωμές είναι μια επιπλέον χρεώσιμη υπηρεσία. Στο τιμολόγιο πώλησης θα προστεθεί προμήθεια ανάλογα με το νόμισμα και την περίοδο αναβολής πληρωμής.

Νόμισμα Αναβολή για 30 ημέρες Αναβολή για 60 ημέρες
EUR 2.35% 3.95%
PLN 3.05% 5.45%
RON 3.05% 5.45%
HUF 3.3% 5.9%
CZK 3.1% 5.5%
SEK 2.95% 4.95%
GBP 2.6% 4.35%


FAQ

Πόσο καιρό περιμένετε για μια απόφαση;

Μόλις μας στείλετε τα στοιχεία της εταιρείας σας, συνήθως απαντάμε εντός 2-3 ημερών με την πιθανότητα ή όχι της ένταξής σας στην PastPay. Μερικές φορές μπορεί να ζητήσουμε πρόσθετες πληροφορίες.

Είμαι εκτός Ευρώπης. Μπορώ να ενταχθώ στο πρόγραμμα PastPay;

Δυστυχώς, προς το παρόν, το σύστημα PastPay καλύπτει μόνο εταιρείες στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Έχω διαμαρτυρηθεί/επιστρέψει ένα προϊόν. Πρέπει να πληρώσω το τιμολόγιο;

Η προθεσμία πληρωμής εξακολουθεί να ισχύει έως ότου επιλυθεί η επιστροφή ή η απαίτηση. Εάν το τιμολόγιό σας πλησιάζει στην ημερομηνία λήξης του στο PastPay, πρέπει να το πληρώσετε. Όταν η καταγγελία ή η επιστροφή γίνει αποδεκτή, η Matterhorn θα σας επιστρέψει τα χρήματα απευθείας.

Τι όριο μπορείτε να μου διαθέσετε;

Το PastPay κατανέμει ένα όριο ανάλογα με το ιστορικό και την κατάσταση της εταιρείας. Το όριο μπορεί να κυμαίνεται από 200 έως 20 000 ευρώ. Κάθε παραγγελία (και από άλλα καταστήματα/χονδρέμπορους που χρησιμοποιούν το PastPay) μειώνει το διαθέσιμο όριο μέχρι την εξόφληση του τιμολογίου. Θα σας ενημερώσουμε για το πιθανό όριο μετά την παραλαβή των εγγράφων της εταιρείας σας.

Σε ποια νομίσματα μπορεί να χορηγηθεί όριο;

Το PastPay μπορεί να πληρώσει τα τιμολόγια σε διάφορα νομίσματα, τα οποία εμφανίζονται παραπάνω στον πίνακα χρεώσεων. Τα τέλη ποικίλλουν ανάλογα με το νόμισμα, αλλά μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε από αυτά για να επωφεληθείτε από την αναβολή πληρωμής στο Matterhorn.

Τι συμβαίνει αν εξαντλήσω το όριο μου;

Εάν εξαντλήσετε ολόκληρο το όριο σας ή η PastPay αναστείλει τον λογαριασμό σας (π.χ. λόγω μη έγκαιρης πληρωμής των τιμολογίων), θα αναστείλουμε την επεξεργασία των παραγγελιών σας μέχρι να χορηγηθεί εκ νέου το όριο σας.

Τι γίνεται αν δεν πληρώσω το τιμολόγιο εγκαίρως;

Η PastPay μπορεί να σας χρεώσει πρόστιμο έως 40 ευρώ για την καθυστέρηση και να αρχίσει την είσπραξη της οφειλής. Παρακαλείστε να προγραμματίσετε προσεκτικά τη ροή των μετρητών σας.

Αναπτύξτε την επιχείρησή σας διεθνώς

Κάντε την παγκόσμια αποστολή εύκολη με το Matterhorn! Η πλατφόρμα μας υποστηρίζει καταλόγους σε έως και 14 γλώσσες, ώστε να μπορείτε να προσεγγίζετε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Αφήστε μας να φροντίσουμε τα πάντα και εμπιστευτείτε μας ότι το πακέτο σας θα φτάσει στον τελικό πελάτη γρήγορα και με ασφάλεια.

Dropshipping στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Αυστρία, το Βέλγιο, τη Δανία, την Πορτογαλία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και πολλές άλλες χώρες σε όλο τον κόσμο!