Τα πιο σημαντικά τμήματα βοήθειας στο Matterhorn:

Matterhorn Wholesale - κέντρο βοήθειας

Ποιοι είμαστε - για την Matterhorn

Η Matterhorn Moda Sp. z o.o. είναι γνωστός προμηθευτής γυναικείων ενδυμάτων, υποδημάτων, εσωρούχων και αξεσουάρ μόδας υψηλής ποιότητας. Η ιστορία μας χρονολογείται από το 2006, όταν ξεκινήσαμε στην αγορά ένδυσης, εστιάζοντας στην προσφορά των καλύτερων προϊόντων ευρωπαϊκής προέλευσης.

Από την αρχή, στόχος μας ήταν να παρέχουμε στους πελάτες μας προϊόντα που ξεχωρίζουν όχι μόνο για την ελκυστική τους εμφάνιση, αλλά και για την άριστη κατασκευή τους. Βασιζόμαστε σε Ευρωπαίους κατασκευαστές που πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα παραγωγής, γεγονός που μας επιτρέπει να εγγυηθούμε την ικανοποίηση των πελατών μας από τις αγορές τους.

Εξειδικευόμαστε στο επιχειρηματικό μοντέλο dropshipping, το οποίο επιτρέπει στους συνεργάτες μας να πωλούν χωρίς να διαθέτουν αποθέματα προϊόντων. Αυτό επιτρέπει στους πελάτες μας να επικεντρωθούν στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, ενώ εμείς αναλαμβάνουμε τα υπόλοιπα - από τη συλλογή των παραγγελιών έως τη συσκευασία και την αποστολή.

Εκτός από το dropshipping, προσφέρουμε επίσης παραδοσιακή χονδρική πώληση, προσαρμόζοντας την προσφορά μας στις ανάγκες μιας ποικιλίας πελατών - από μικρές μπουτίκ μέχρι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων. Η ευελιξία και η ατομική μας προσέγγιση σε κάθε πελάτη μας επιτρέπει να συνάπτουμε μακροχρόνιες και γόνιμες συνεργασίες.

Αποστέλλουμε τα προϊόντα μας σε όλο τον κόσμο, καθιστώντας τη γκάμα μας προσιτή σε πελάτες από όλες τις γωνιές του πλανήτη. Χάρη στην αποτελεσματική εφοδιαστική μας και τη συνεργασία μας με αξιόπιστες εταιρείες ταχυμεταφορών, είμαστε σε θέση να εξασφαλίσουμε γρήγορες και ασφαλείς παραδόσεις.

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πελάτες μας όλα αυτά τα χρόνια. Είμαστε υπερήφανοι για όσα έχουμε επιτύχει και προσπαθούμε συνεχώς να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας ώστε να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες ακόμη και των πιο απαιτητικών πελατών. Σας προσκαλούμε να συνεργαστείτε με την Matterhorn Moda Sp. z o.o. και να ενταχθείτε στις τάξεις των ικανοποιημένων συνεργατών μας.

Επικοινωνήστε μαζί μας και λεπτομέρειες της εταιρείας

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email σε οποιαδήποτε γλώσσα. Προσπαθούμε να ανταποκρινόμαστε γρήγορα σε τυχόν ερωτήματα ή προβλήματα.
Τηλεφωνική επικοινωνία
Εάν επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, μπορείτε να μας μιλήσετε στα αγγλικά και στα πολωνικά. Η γραμμή βοήθειας είναι διαθέσιμη τις εργάσιμες ημέρες από τις 9:00 π.μ. έως τις 3:00 μ.μ. ώρα Κεντρικής Ευρώπης (UTC+1).

Ανυπομονούμε για τις ερωτήσεις σας και είμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε!




Matterhorn Moda Sp z o.o.
ul. Katowicka 51


41-400 Myslowice, Poland

NIP/VAT UE: PL8961552779
REGON: 364871017

email: [email protected]

Technical support: [email protected]

Phone: +48 503 503 875
(Available 9:00 – 15:00 GMT+1)

Όροι & Προϋποθέσεις

Όροι & Προϋποθέσεις

Η τοποθέτηση παραγγελίας στον ιστότοπο της Matterhorn Wholesaler σημαίνει ότι ο αγοραστής συμφωνεί με τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις συνεργασίας.

Η Matterhorn είναι χονδρέμπορος (εφεξής: ο χονδρέμπορος) και πωλεί προϊόντα μόνο σε επιχειρηματικές οντότητες και αυτοαπασχολούμενους μεταπωλητές. Ο παραγγελιοδότης (εφεξής: ο αγοραστής) δηλώνει ότι εκτελεί την παρούσα ενέργεια για λογαριασμό και προς όφελος της επιχειρηματικής οντότητας. Οι πωλήσεις στην ιστοσελίδα της Matterhorn Wholesale δεν υπόκεινται σε ρυθμίσεις του καταναλωτικού δικαίου. Ο ιδιοκτήτης του χονδρεμπόρου Matterhorn είναι η εταιρεία Matterhorn Moda Sp z o.o. με έδρα το Mysłowice, Katowicka Street 51, Πολωνία. Αριθμός φορολογικού μητρώου (ΑΦΜ): 8961552779, ΦΠΑ ΕΕ: PL 8961552779 REGON: 364871017.

Τοποθέτηση παραγγελίας

Ο Αγοραστής μπορεί να υποβάλει μια παραγγελία χειροκίνητα στον ιστότοπο της Matterhorn ή αυτόματα μέσω API. Ο χονδρέμπορος δεν απαιτεί ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας. Κατά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας, ο Αγοραστής υποχρεούται να παρέχει στοιχεία τιμολόγησης και αποστολής (συμπεριλαμβανομένης της επωνυμίας της εταιρείας και του σωστού αριθμού ΦΠΑ ΕΕ στην περίπτωση οντοτήτων με έδρα την Ευρωπαϊκή Ένωση). Εάν η διεύθυνση αποστολής και η διεύθυνση χρέωσης είναι διαφορετικές, αυτό πρέπει να σημειωθεί στο πεδίο "πρόσθετες πληροφορίες". Το τιμολόγιο θα εκδοθεί με βάση τα στοιχεία που παρέχονται από τον αγοραστή. Ο Χονδρέμπορος δεν ευθύνεται για σφάλματα που οφείλονται σε βλάβη του συστήματος ή για σφάλματα που προκαλούνται κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας μεταξύ του Αγοραστή και των διακομιστών του. Ο Χονδρέμπορος δεν ευθύνεται για εσφαλμένα στοιχεία που παρέχει ο Αγοραστής κατά την υποβολή της παραγγελίας. Ειδικότερα, τα έξοδα αποστολής, ο συντελεστής ΦΠΑ ή η τιμή των εμπορευμάτων δεν μπορούν να θεωρηθούν ως οριστικά και υπόκεινται σε διόρθωση. Ο Αγοραστής υποχρεούται να παρέχει στον Χονδρέμπορο ορθή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αριθμό κινητού τηλεφώνου κατά τη διαδικασία πληρωμής. Οι ανεπιτυχείς παραδόσεις παραγγελιών χωρίς αυτές τις πληροφορίες δεν μπορούν να αποζημιωθούν. Ο Χονδρέμπορος διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την εκτέλεση της παραγγελίας ή μέρους της παραγγελίας. Εάν ένα παραγγελθέν προϊόν δεν είναι διαθέσιμο κατά τη στιγμή της ολοκλήρωσης της παραγγελίας, ο Χονδρέμπορος παρέχει στον Αγοραστή διαθέσιμα προϊόντα μεταξύ των παραγγελθέντων και το χρηματικό ποσό του μη διαθέσιμου προϊόντος, το οποίο έχει ήδη πληρωθεί, μεταφέρεται με τη μορφή υπερπληρωμής στο ισοζύγιο πληρωμών του Αγοραστή. Η υπερπληρωμή μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον Αγοραστή για επόμενη παραγγελία. Κατόπιν γραπτής αίτησης του Αγοραστή, η υπερπληρωμή επιστρέφεται στον Αγοραστή με τρόπο που συμφωνείται μεταξύ του χονδρέμπορου και του Αγοραστή. Εξ ορισμού, η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο όπως και η αρχική πληρωμή. Ο αγοραστής υποχρεούται να παρακολουθεί την παραγγελία του στον πίνακα πελατών στην ιστοσελίδα του χονδρεμπόρου. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τις ελλείψεις προϊόντων θα εμφανίζονται σε αυτόν τον πίνακα πελατών. Τα προϊόντα παραγγέλλονται μετά το πάτημα του κουμπιού "ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ" στην ιστοσελίδα του χονδρεμπόρου και την προηγούμενη υποβολή όλων των απαραίτητων στοιχείων. Με την υποβολή παραγγελίας, ο αγοραστής δίνει επίσης στον χονδρέμπορο την άδεια για την τήρηση των προσωπικών δεδομένων του αγοραστή στη βάση δεδομένων του χονδρέμπορου. Τα δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν μόνο για την εκτέλεση της παραγγελίας και για σκοπούς μάρκετινγκ.

Προϊόντα και περιεχόμενο του δικτυακού τόπου

Η ποικιλία που προσφέρει ο χονδρέμπορος είναι ολοκαίνουργια. Προέρχεται από νόμιμες πηγές και είναι απαλλαγμένο από ελαττώματα. Ο Χονδρέμπορος έχει καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσει ότι οι περιγραφές και οι φωτογραφίες των προϊόντων στο κατάστημά μας έχουν ελεγχθεί, ωστόσο, δεν είμαστε υπεύθυνοι για αλλαγές που γίνονται από τους κατασκευαστές και για λάθη στις περιγραφές. Τυχόν αλλαγές στις τιμές οφείλονται σε αλλαγές στις τιμές των κατασκευαστών. Ο χονδρέμπορος παρέχει στον αγοραστή πρόσβαση στα αρχεία ολοκλήρωσης: XML, CSV και σε μορφή Excel. Τα αρχεία αυτά περιλαμβάνουν τις ακόλουθες πληροφορίες: αριθμούς ταυτότητας προϊόντος, διαθεσιμότητα αποθεμάτων, περιγραφή σε 11 γλώσσες (πολωνικά, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ολλανδικά, ρουμανικά, ιταλικά, ουγγρικά, ρωσικά, τσεχικά και σλοβακικά), σύνδεσμο με φωτογραφίες, τιμές (χωρίς ΦΠΑ). Ο χονδρέμπορος παρέχει στον αγοραστή πρόσβαση στην τεκμηρίωση API. Ο Χονδρέμπορος δεν είναι υπεύθυνος για την τεχνική βοήθεια.

Χρόνος επεξεργασίας και παράδοση

Ο συνήθης χρόνος επεξεργασίας είναι 1-5 εργάσιμες ημέρες. Ο χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση της παραγγελίας ενός συγκεκριμένου προϊόντος αναγράφεται στο καλάθι αγορών και στο αρχείο XML που είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο. Η παράδοση διαρκεί επιπλέον μερικές ημέρες. Επομένως, ο χρόνος παραλαβής = χρόνος επεξεργασίας + χρόνος παράδοσης. Για λόγους πέραν του ελέγχου του Χονδρέμπορου, όπως μη έγκυρη διεύθυνση, διαδικασίες εκτελωνισμού ή άλλες αιτίες, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να διαρκέσει περισσότερο. Ο χονδρέμπορος ξεκινά την επεξεργασία κάθε παραγγελίας μετά την παραλαβή της πληρωμής. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, ο αγοραστής μπορεί να στείλει στον χονδρέμπορο επιβεβαίωση πληρωμής, για να επιταχύνει την επεξεργασία της παραγγελίας. Τα προϊόντα δεσμεύονται μετά την πίστωση της πληρωμής στο λογαριασμό του Χονδρέμπορου. Ο Χονδρέμπορος δεν επιτρέπει την ακύρωση μιας παραγγελίας ή την πραγματοποίηση οποιασδήποτε αλλαγής σε μια παραγγελία μετά την πίστωση της πληρωμής στο λογαριασμό του Χονδρέμπορου. Ο χονδρέμπορος προσφέρει τις ακόλουθες μεθόδους αποστολής: GLS, Fedex Economy, Fedex Priority και Global Express, το οποίο είναι ένα ολλανδικό ταχυδρομείο. Η επιλογή των μεθόδων παράδοσης είναι διαφορετική, ανάλογα με τη χώρα. Οι ετικέτες αποστολής περιέχουν τα στοιχεία του Χονδρέμπορου (την επωνυμία της εταιρείας, τη διεύθυνση αποστολής και τον αριθμό τηλεφώνου). Πριν από την παραλαβή του δέματος, ο αγοραστής υποχρεούται να ελέγξει εάν η συσκευασία δεν έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά. Ειδικότερα, ο Αγοραστής πρέπει να προσέξει την κατάσταση των ταινιών ή των σφραγίδων που είναι επικολλημένες στην αποστολή. Εάν η συσκευασία έχει υποστεί ζημιά ή οι σφραγίδες (ταινίες) είναι σπασμένες, ο Αγοραστής δεν πρέπει να παραλάβει το δέμα και να προβεί σε δήλωση ζημιάς παρουσία του μεταφορέα και να επικοινωνήσει το συντομότερο δυνατό με τον Χονδρέμπορο για να διευκρινίσει το θέμα. Ο έλεγχος του δέματος κατά την παράδοση αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για να ληφθούν υπόψη τυχόν αξιώσεις του Αγοραστή για ζημία ή ληστεία του δέματος κατά τη μεταφορά. Οι εγγυήσεις των προϊόντων δεν περιλαμβάνουν μηχανικές βλάβες που προκαλούνται από εξωτερικούς παράγοντες. Οι αγοραστές από χώρες εκτός της ΕΕ υποχρεούνται να καταβάλλουν δασμούς και ένα τέλος εκτελωνισμού στη χώρα προορισμού, γνωστό ως τέλος εκτελωνισμού εισαγωγής. Εάν ο Αγοραστής αρνηθεί να τα καταβάλει στη χώρα προορισμού, θα πρέπει να γνωρίζει ότι ο Χονδρέμπορος δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη γι' αυτό. Εάν μια τέτοια παραγγελία επιστραφεί, ο Χονδρέμπορος δεν θα επιστρέψει τα έξοδα στα οποία υποβλήθηκε ο Αγοραστής. Για περισσότερες πληροφορίες, ο Αγοραστής πρέπει να επικοινωνήσει με το τοπικό του τελωνείο.

Όροι πληρωμής και τιμές

Όλες οι τιμές που αναφέρονται στον ιστότοπο Matterhorn Wholesale είναι καθαρές τιμές χονδρικής (δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ). Το εκδοθέν τιμολόγιο ΦΠΑ επισυνάπτεται στην αποστολή ή είναι διαθέσιμο για λήψη από την ιστοσελίδα του χονδρεμπόρου. Ο χονδρέμπορος δεν εκδίδει ομαδικά τιμολόγια. Για κάθε παραγγελία εκδίδεται ξεχωριστό τιμολόγιο. Ο χονδρέμπορος δέχεται πληρωμές με πιστωτική κάρτα, τραπεζικό έμβασμα ή PayPal.

Πολιτική επιστροφής προϊόντων

Ο χονδρέμπορος δεν δέχεται επιστροφές. Οι αγορές στο Matterhorn Wholesale δεν αποτελούν πωλήσεις προς τους καταναλωτές και δεν ισχύουν για τους καταναλωτές. Επιτρέπεται η πραγματοποίηση αγορών μόνο από επιχειρηματικές οντότητες ή αυτοαπασχολούμενους μεταπωλητές κάθε είδους. Ως εκ τούτου, οι παραγγελίες δεν μπορούν να επιστραφούν.

Δεν δεχόμαστε επιστροφές βάσει του καταναλωτικού δικαίου, επειδή ασχολούμαστε με πωλήσεις B2B. Ωστόσο, προσφέρουμε μια υπηρεσία επιστροφής, τους όρους της οποίας μπορείτε να μάθετε στην ενότητα "Βοήθεια".

Μόνο τα κατεστραμμένα προϊόντα υπόκεινται σε ανταλλαγή. Ο αγοραστής υποχρεούται να επικοινωνήσει εγγράφως με τον χονδρέμπορο εντός 48 ωρών από την παραλαβή του δέματος. Ο αγοραστής υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν αυτό στον χονδρέμπορο και ο χονδρέμπορος πρέπει να λάβει την επιστροφή αυτή εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ενημέρωσης του χονδρέμπορου για το ζήτημα αυτό. Όλες οι επιστροφές πρέπει να αποστέλλονται στην ακόλουθη διεύθυνση:

MATTERHORN MODA SP Z O.O.

51 KATOWICKA

41-400 MYSLOWICE, ΠΟΛΩΝΊΑ

Ο Αγοραστής υποχρεούται να περιγράψει λεπτομερώς το ελαττωματικό προϊόν και να επισυνάψει φωτογραφίες που δείχνουν τη βλάβη εντός 48 ωρών από την παραλαβή του δέματος. Όλα τα έξοδα επιστροφής και οι τελωνειακοί δασμοί επιβαρύνουν τον Αγοραστή, εκτός εάν έχει δοθεί διαφορετική εντολή. Ο Χονδρέμπορος δεν δέχεται παράπονα, επιστροφές ούτε αιτήματα ανταλλαγής από τους πελάτες που είναι πελάτες του Αγοραστή. Ο Χονδρέμπορος δεν υποχρεούται να επιστρέψει χρήματα στον Αγοραστή στις ακόλουθες περιπτώσεις: από την επιστροφή λείπει η λεπτομερής περιγραφή της βλάβης, η αρχική συσκευασία (κουτί παπουτσιών, σακούλα με προστασία από τη σκόνη) λείπει ή είναι κατεστραμμένη, ο αριθμός παραγγελίας λείπει, η επιστροφή είναι μη εξουσιοδοτημένη, η προθεσμία επιστροφής έχει παρέλθει. Η επιστροφή χρημάτων παρέχεται με τη μορφή πίστωσης στο λογαριασμό του Αγοραστή, εντός μέγιστου χρονικού διαστήματος 7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από τον Χονδρέμπορο. Η πίστωση αυτή αφαιρείται στη συνέχεια αυτόματα κατά την τοποθέτηση νέας παραγγελίας. Εάν ο Αγοραστής δεν επιθυμεί να χρησιμοποιήσει τα χρήματα στην επόμενη παραγγελία, ο Χονδρέμπορος υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα με τον ίδιο τρόπο πληρωμής με τον οποίο έγινε η αρχική πληρωμή. Ο Αγοραστής υποχρεούται να διαβάσει προσεκτικά τις πληροφορίες σχετικά με τους όρους συνεργασίας που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Matterhorn. Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας: [email protected].

Εγγύηση

Σύμφωνα με το άρθρο 558 § 1 του Αστικού Κώδικα της Δημοκρατίας της Πολωνίας, αποκλείεται η ευθύνη του Πωλητή βάσει εγγύησης για ελαττώματα των αγαθών.

Επιλογή Buy Now Pay Later (Αγοράστε τώρα και πληρώστε αργότερα)

Στο διαδικτυακό κατάστημα matterhorn-wholesale.com, είναι δυνατή η πληρωμή των αγορασθέντων προϊόντων όχι αμέσως, αλλά σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Αυτό το παρέχουμε με τη βοήθεια ενός εξωτερικού χρηματοοικονομικού συνεργάτη, της PastPay Europe Sp. z o.o. (PastPay), μέσω της μεθόδου πληρωμής που ονομάζεται PastPay. Στην περίπτωση αυτή, εάν επιλέξετε την PastPay ως μέθοδο πληρωμής κατά την ολοκλήρωση της πληρωμής και η PastPay αναλάβει να χρηματοδοτήσει τη συγκεκριμένη συναλλαγή, η PastPay θα αγοράσει το τιμολόγιο που εκδίδει ο Πάροχος υπηρεσιών προς εσάς, επομένως θα αγοράσει την απαίτηση του Παρόχου υπηρεσιών έναντι εσάς και θα καταβάλει την αξία του τιμολογίου στον Πάροχο υπηρεσιών αντί για εσάς. Στις περιπτώσεις αυτές, το τιμολόγιο που εκδίδει ο Πάροχος υπηρεσιών περιέχει ήδη τα μοναδικά νομικά χαρακτηριστικά του καθεστώτος και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ότι μετά την εκχώρηση του τιμολογίου, η υποχρέωσή σας για πληρωμή παραμένει στην PastPay, η οποία μπορεί να καταβληθεί μόνο στον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού της PastPay που αναφέρεται στο τιμολόγιο. Πρέπει να εκπληρώσετε την υποχρέωσή σας για πληρωμή το αργότερο μέχρι την ημερομηνία λήξης του τιμολογίου, διαφορετικά θα χρεωθείτε με κατ' αποκοπήν χρέωση 40 ευρώ. Με τη χρήση της PastPay, συναινείτε στη διαβίβαση των στοιχείων επικοινωνίας σας (όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμός τηλεφώνου) στην PastPay. Αυτό είναι πρωτίστως απαραίτητο για να μπορούμε να σας στέλνουμε τις πληροφορίες και τις ειδοποιήσεις που είναι απαραίτητες για την επιχορήγηση και τη διαδικασία πληρωμής. Μπορείτε να βρείτε την πολιτική απορρήτου της PastPay εδώ. Σε περίπτωση που η PastPay δεν αναλαμβάνει να χρηματοδοτήσει τη συγκεκριμένη συναλλαγή, αυτή η μέθοδος πληρωμής δεν είναι διαθέσιμη - φυσικά, εξακολουθείτε να έχετε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε την αγορά, παρακαλούμε επιλέξτε άλλη μέθοδο πληρωμής σε ένα τέτοιο σενάριο.

Πολιτική απορρήτου

Υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα

Υπεύθυνος επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα κατά την έννοια του άρθρου 4 παράγραφος 7 του κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 27ης Απριλίου 2016, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της οδηγίας 95/46/ΕΚ (Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων) είναι η Matterhorn Moda Sp. z o.o. με έδρα τη διεύθυνση ul. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, NIP: PL8961552779.

Στοιχεία επικοινωνίας του υπεύθυνου επεξεργασίας δεδομένων

Αριθμός τηλεφώνου: +48 503 503 875

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]

Αρχές προστασίας δεδομένων

Ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων σέβεται, σύμφωνα με το άρθρο 32 παράγραφος 1 του ΣΔΠ, την αρχή της προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και λαμβάνει τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την αποτροπή τυχαίας ή παράνομης καταστροφής, απώλειας, αλλοίωσης, μη εξουσιοδοτημένης αποκάλυψης ή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που υποβάλλονται σε επεξεργασία στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του.

Εθελοντική παροχή δεδομένων

Η παροχή προσωπικών δεδομένων είναι εθελοντική, αλλά απαραίτητη για τη συνεργασία ή/και τη σύναψη σύμβασης με τον υπεύθυνο επεξεργασίας.

Πεδίο εφαρμογής των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που υποβάλλονται σε επεξεργασία

Ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων επεξεργάζεται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα με τη μορφή δεδομένων αναγνώρισης (όνομα, επώνυμο, επωνυμία εταιρείας), δεδομένων διεύθυνσης, αριθμού φορολογικού μητρώου και άλλων αριθμών εγγραφής, δεδομένων επικοινωνίας (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμός τηλεφώνου) και δεδομένων αναγνώρισης των προσώπων επικοινωνίας.

Σκοπός και βάση της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα

Ο υπεύθυνος επεξεργασίας επεξεργάζεται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα για τους ακόλουθους σκοπούς:

  • προετοιμασία εμπορικής προσφοράς σε απάντηση στο ενδιαφέρον ενός πελάτη, το οποίο αποτελεί έννομο συμφέρον του υπεύθυνου επεξεργασίας δεδομένων (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο στ) RODO),
  • την παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών μέσω της πύλης, βάσει της συναφθείσας συμφωνίας (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο β) RODO),
  • τον χειρισμό της διαδικασίας υποβολής καταγγελιών, βάσει της υποχρέωσης που επιβάλλεται στον υπεύθυνο επεξεργασίας σε σχέση με την ισχύουσα νομοθεσία (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο γ) RODO),
  • Λογιστική - σχετίζεται με την έκδοση και παραλαβή λογιστικών εγγράφων, βάσει της φορολογικής νομοθεσίας, συμπεριλαμβανομένου του νόμου της 29ης Σεπτεμβρίου 1994 για τη λογιστική και του νόμου της 11ης Μαρτίου 2004 για το φόρο επί των αγαθών και των υπηρεσιών (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο γ) της DPA),
  • την αρχειοθέτηση δεδομένων για την ενδεχόμενη θεμελίωση, διερεύνηση ή υπεράσπιση αξιώσεων ή την ανάγκη απόδειξης γεγονότων, η οποία αποτελεί έννομο συμφέρον του υπευθύνου επεξεργασίας (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο στ) RODO),
  • επικοινωνία μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ιδίως σε απάντηση σε ερωτήματα που υποβάλλονται στον υπεύθυνο επεξεργασίας, το οποίο αποτελεί έννομο συμφέρον του υπεύθυνου επεξεργασίας (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο στ) του DPA),
  • για την αποστολή τεχνικών πληροφοριών σχετικά με τη λειτουργία της Πύλης και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιεί ο πελάτης, η οποία αποτελεί έννομο συμφέρον του υπεύθυνου επεξεργασίας δεδομένων (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο στ) RODO),
  • την εμπορία των προϊόντων του υπεύθυνου επεξεργασίας, η οποία αποτελεί έννομο συμφέρον του υπεύθυνου επεξεργασίας (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο στ) RODO) ή βάσει προηγούμενης συγκατάθεσης (άρθρο 6 παράγραφος 1 στοιχείο α) RODO).

Αποδέκτες των δεδομένων. Διαβίβαση δεδομένων σε τρίτους

Αποδέκτες των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που επεξεργάζεται ο υπεύθυνος επεξεργασίας μπορεί να είναι οντότητες που συνεργάζονται με τον υπεύθυνο επεξεργασίας, όταν αυτό είναι απαραίτητο για την εκτέλεση σύμβασης που έχει συναφθεί με το υποκείμενο των δεδομένων. Αποδέκτες των δεδομένων μπορεί επίσης να είναι υπεργολάβοι - οντότητες των οποίων οι υπηρεσίες χρησιμοποιούνται από τον υπεύθυνο επεξεργασίας για την επεξεργασία δεδομένων, όπως λογιστικά γραφεία, δικηγορικά γραφεία, οντότητες που παρέχουν υπηρεσίες πληροφορικής (συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών φιλοξενίας). Ο υπεύθυνος επεξεργασίας μπορεί να υποχρεωθεί να γνωστοποιήσει δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, ιδίως σε φορείς ή ιδρύματα που δικαιούνται να τα λάβουν.

Τα προσωπικά δεδομένα ενδέχεται να διαβιβαστούν σε οντότητες που βρίσκονται εκτός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, δηλαδή στην Google LLC ως πάροχο των υπηρεσιών Google Analytics και Google AdWords, βάσει των σχετικών νομικών εγγυήσεων, οι οποίες είναι οι τυποποιημένες συμβατικές ρήτρες για την προστασία των προσωπικών δεδομένων που έχουν εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Περίοδος διατήρησης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα

Ο υπεύθυνος επεξεργασίας αποθηκεύει τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα για τη διάρκεια της σύμβασης που έχει συναφθεί με το υποκείμενο των δεδομένων και, μετά τη λήξη της, για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την άσκηση αξιώσεων που σχετίζονται με τη σύμβαση, για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων που απορρέουν από την ισχύουσα νομοθεσία, αλλά όχι περισσότερο από την περίοδο παραγραφής σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα. Ο Διαχειριστής αποθηκεύει τα προσωπικά δεδομένα που περιέχονται σε λογιστικά έγγραφα (π.χ. τιμολόγια) για το χρονικό διάστημα που αναφέρεται στις διατάξεις του νόμου περί φόρου προστιθέμενης αξίας και του νόμου περί λογιστικής. Ο Διαχειριστής αποθηκεύει τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που υποβάλλονται σε επεξεργασία για σκοπούς εμπορικής προώθησης για περίοδο 10 ετών, αλλά όχι περισσότερο από τη στιγμή της ανάκλησης της συγκατάθεσης για την επεξεργασία των δεδομένων ή της αντίρρησης για την επεξεργασία. Ο Διαχειριστής αποθηκεύει δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα για σκοπούς άλλους από αυτούς που αναφέρονται στα σημεία 1-3 για περίοδο 3 ετών, εκτός εάν η συγκατάθεση για την επεξεργασία δεδομένων έχει ανακληθεί νωρίτερα και η επεξεργασία δεδομένων δεν μπορεί να συνεχιστεί με άλλη βάση εκτός από τη συγκατάθεση του υποκειμένου των δεδομένων.

Δικαιώματα του υποκειμένου των δεδομένων

Κάθε υποκείμενο των δεδομένων έχει το δικαίωμα:

  • πρόσβαση - για να λάβει επιβεβαίωση από τον υπεύθυνο επεξεργασίας σχετικά με το αν τα προσωπικά του δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία. Εάν τα δεδομένα ενός προσώπου υποβάλλονται σε επεξεργασία, έχει το δικαίωμα πρόσβασης σε αυτά και να λάβει τις ακόλουθες πληροφορίες: τους σκοπούς της επεξεργασίας, τις κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, πληροφορίες σχετικά με τους αποδέκτες ή τις κατηγορίες αποδεκτών στους οποίους έχουν γνωστοποιηθεί ή θα γνωστοποιηθούν τα δεδομένα, την περίοδο διατήρησης των δεδομένων ή τα κριτήρια καθορισμού της, το δικαίωμα να ζητήσει τη διόρθωση, τη διαγραφή ή τον περιορισμό της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στην οποία δικαιούται το υποκείμενο των δεδομένων και να αντιταχθεί στην εν λόγω επεξεργασία (άρθρο 15 RODO),
  • για να λάβετε αντίγραφο των δεδομένων - για να λάβετε αντίγραφο των δεδομένων που υποβάλλονται σε επεξεργασία, το πρώτο αντίγραφο είναι δωρεάν και για τα επόμενα αντίγραφα ο υπεύθυνος επεξεργασίας μπορεί να χρεώσει εύλογη αμοιβή με βάση το διοικητικό κόστος (άρθρο 15 παράγραφος 3 RODO),
  • διόρθωση - να ζητήσετε τη διόρθωση ανακριβών δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα ή τη συμπλήρωση ελλιπών δεδομένων (άρθρο 16 RODO),
  • διαγραφή - να ζητήσετε τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων, όταν ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεν έχει πλέον νομική βάση για την επεξεργασία ή τα δεδομένα δεν είναι πλέον απαραίτητα για τους σκοπούς της επεξεργασίας (άρθρο 17 RODO),
  • περιορισμός της επεξεργασίας - για να ζητήσετε τον περιορισμό της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (άρθρο 18 RODO) όταν:
    • το υποκείμενο των δεδομένων αμφισβητεί την ακρίβεια των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα - για χρονικό διάστημα που επιτρέπει στον υπεύθυνο επεξεργασίας να επαληθεύσει την ακρίβεια των δεδομένων,
    • η επεξεργασία είναι παράνομη και το υποκείμενο των δεδομένων εναντιώνεται στη διαγραφή των δεδομένων, ζητώντας αντ' αυτού να περιοριστεί η χρήση τους,
    • ο υπεύθυνος επεξεργασίας δεν χρειάζεται πλέον τα δεδομένα, αλλά τα χρειάζεται το υποκείμενο των δεδομένων για τη θεμελίωση, διεκδίκηση ή υπεράσπιση αξίωσης,
    • το υποκείμενο των δεδομένων έχει αντιταχθεί στην επεξεργασία - έως ότου διαπιστωθεί εάν οι νόμιμοι λόγοι του υπευθύνου επεξεργασίας υπερισχύουν εκείνων του υποκειμένου των δεδομένων,
  • φορητότητα των δεδομένων - να λαμβάνει σε δομημένο, κοινώς χρησιμοποιούμενο μορφότυπο αναγνώσιμο από μηχανήματα τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που τον αφορούν και τα οποία έχει παράσχει στον υπεύθυνο επεξεργασίας και να ζητεί την αποστολή των δεδομένων αυτών σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, όταν η επεξεργασία των δεδομένων γίνεται βάσει της συγκατάθεσης του υποκειμένου των δεδομένων ή βάσει σύμβασης που έχει συναφθεί με αυτό και όταν τα δεδομένα υποβάλλονται σε επεξεργασία με αυτοματοποιημένα μέσα (άρθρο 20 RODO),
  • να αντιταχθεί - να αντιταχθεί στην επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα του/της για νόμιμους σκοπούς του υπεύθυνου επεξεργασίας για λόγους που σχετίζονται με την ιδιαίτερη κατάστασή του/της, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης προφίλ. Στην περίπτωση αυτή, ο υπεύθυνος επεξεργασίας αξιολογεί την ύπαρξη επιτακτικών νόμιμων λόγων για την επεξεργασία που υπερισχύουν των συμφερόντων, των δικαιωμάτων και των ελευθεριών του υποκειμένου των δεδομένων ή λόγων για τη θεμελίωση, άσκηση ή υπεράσπιση αξιώσεων. Εάν, σύμφωνα με την αξιολόγηση, τα συμφέροντα του υποκειμένου των δεδομένων υπερτερούν των συμφερόντων του υπευθύνου επεξεργασίας, ο υπεύθυνος επεξεργασίας υποχρεούται να παύσει την επεξεργασία για τους σκοπούς αυτούς (άρθρο 21 του DPA).

Προκειμένου να ασκήσει τα προαναφερθέντα δικαιώματα, το υποκείμενο των δεδομένων θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο επεξεργασίας δεδομένων χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που παρέχονται και να τον ενημερώσει για το ποιο δικαίωμα επιθυμεί να ασκήσει και σε ποιο βαθμό.

Το υποκείμενο των δεδομένων έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην εποπτική αρχή, η οποία είναι ο Πρόεδρος του Γραφείου Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα στη Βαρσοβία.

Πολιτική cookie

Η Πύλη δεν συλλέγει αυτόματα καμία πληροφορία, εκτός από τις πληροφορίες που περιέχονται στα cookies.

Τα αρχεία cookie (τα λεγόμενα "cookies") είναι δεδομένα πληροφορικής, ιδίως αρχεία κειμένου, τα οποία αποθηκεύονται στην τελική συσκευή του χρήστη και προορίζονται για τη χρήση των ιστότοπων της πύλης. Τα cookies περιέχουν συνήθως το όνομα του ιστότοπου από τον οποίο προέρχονται, τον χρόνο αποθήκευσης στην τελική συσκευή και τον μοναδικό αριθμό.

Η οντότητα που τοποθετεί cookies στην τελική συσκευή του χρήστη και έχει πρόσβαση σε αυτά είναι ο διαχειριστής της πύλης.

Τα αρχεία cookie χρησιμοποιούνται για να:

  • να προσαρμόζουν το περιεχόμενο της πύλης στις ατομικές προτιμήσεις του χρήστη και να βελτιστοποιούν τη χρήση των ιστότοπων- ειδικότερα, τα αρχεία αυτά αναγνωρίζουν τη συσκευή του χρήστη, ώστε, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του χρήστη, να μπορούν να εμφανίζουν τον ιστότοπο, προσαρμοσμένο στις ατομικές ανάγκες του χρήστη,
  • ετοιμάζει τα στατιστικά στοιχεία που βοηθούν στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες χρησιμοποιούν τους ιστότοπους, γεγονός που επιτρέπει τη βελτίωση της δομής και του περιεχομένου τους,
  • διατηρεί τη συνεδρία του χρήστη

Στην Πύλη χρησιμοποιούνται οι ακόλουθοι τύποι cookies:

  • "sessionional" (cookies συνόδου) και "permanent" (μόνιμα cookies). Τα cookies συνεδρίας είναι προσωρινά αρχεία που αποθηκεύονται στην τελική συσκευή του Χρήστη μέχρι ο Χρήστης να αποσυνδεθεί, να εγκαταλείψει τον ιστότοπο ή να απενεργοποιήσει το λογισμικό (πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο). Τα μόνιμα cookies αποθηκεύονται στην τελική συσκευή του Χρήστη για το χρονικό διάστημα που ορίζεται στις παραμέτρους των cookies ή μέχρι να τα αφαιρέσει ο Χρήστης.
  • "απαραίτητα" cookies, που επιτρέπουν τη χρήση των υπηρεσιών που είναι διαθέσιμες στην Πύλη, π.χ. cookies ελέγχου ταυτότητας που χρησιμοποιούνται για υπηρεσίες που απαιτούν έλεγχο ταυτότητας στην Πύλη,
  • cookies που χρησιμοποιούνται για τη διασφάλιση της ασφάλειας, π.χ. για την ανίχνευση απάτης πιστοποίησης ταυτότητας στην Πύλη,
  • cookies "επιδόσεων", τα οποία επιτρέπουν τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τον τρόπο χρήσης των ιστότοπων της πύλης,
  • "λειτουργικά" cookies που επιτρέπουν να "θυμάται" και να εξατομικεύει τη διεπαφή χρήστη της επιλογής του, για παράδειγμα, όσον αφορά τη γλώσσα ή την περιοχή που έχει επιλέξει, το μέγεθος της γραμματοσειράς, το σχεδιασμό του ιστότοπου κ.λπ,
  • "διαφημιστικά" cookies, τα οποία καθιστούν δυνατή την παροχή στους χρήστες διαφημιστικού περιεχομένου που ανταποκρίνεται καλύτερα στα ενδιαφέροντά τους.

Σε πολλές περιπτώσεις, το λογισμικό που χρησιμοποιείται για την περιήγηση στις ιστοσελίδες (web browser) επιτρέπει εξ ορισμού την αποθήκευση cookies στην τελική συσκευή του Χρήστη. Οι χρήστες μπορούν να αλλάξουν τις ρυθμίσεις για τα cookies ανά πάσα στιγμή. Οι ρυθμίσεις αυτές μπορούν να τροποποιηθούν ιδίως κατά τρόπο ώστε να εμποδίζεται ο αυτόματος χειρισμός των cookies στις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης στο διαδίκτυο ή να ενημερώνεται κάθε φορά για την τοποθέτησή τους στη συσκευή του Χρήστη. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες και τους τρόπους χειρισμού των cookies είναι διαθέσιμες στις ρυθμίσεις του λογισμικού (web browser).

Ο Διαχειριστής ενημερώνει ότι οι αλλαγές στις ρυθμίσεις των cookies στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού του Χρήστη ενδέχεται να περιορίσουν ή να εμποδίσουν την πρόσβαση σε ορισμένες από τις λειτουργίες της Πύλης.



Χρόνος παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται από τη στιγμή της καταγραφής της πληρωμής και αποτελείται από το χρόνο που απαιτείται για την ολοκλήρωση της παραγγελίας και το χρόνο που απαιτείται για την παράδοση στη χώρα προορισμού.
Ώρες συλλογής

Μόλις λάβουμε την παραγγελία σας και πιστωθεί η πληρωμή σας, ξεκινά η διαδικασία παραλαβής της παραγγελίας, η οποία διαρκεί από 1 έως αρκετές ημέρες ανάλογα με τα προϊόντα που παραγγέλθηκαν. Λεπτομερείς χρόνοι παραλαβής για τις επιμέρους μάρκες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα με τον κατάλογο των μαρκών Οι χρόνοι είναι σε εργάσιμες ημέρες.

Δείτε τους χρόνους συλλογής για τα εμπορικά σήματα

Χρόνος παράδοσης

Μόλις ολοκληρωθούν τα προϊόντα της παραγγελίας σας, θα τα αποστείλουμε στη διεύθυνση που υποδείξατε στην παραγγελία σας. Οι χρόνοι παράδοσης ποικίλλουν ανάλογα με την επιλεγμένη εταιρεία ταχυμεταφορών και τη χώρα προορισμού. Τους χρόνους παράδοσης μπορείτε να τους βρείτε στη σελίδα με τα έξοδα παράδοσης: Κόστος και χρόνοι παράδοσης


Συνολικός χρόνος:

Ο κατά προσέγγιση χρόνος που απαιτείται από την τοποθέτηση της παραγγελίας έως την παράδοση του προϊόντος στον πελάτη σας είναι ο χρόνος παραλαβής + χρόνος παράδοσης. Σημειώστε ότι πρόκειται για κατά προσέγγιση χρόνους και στις περισσότερες περιπτώσεις ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Ωστόσο, ενδέχεται να υπάρξουν εξαιρέσεις και αυτό δεν αποτελεί λόγο για καταγγελία ή ακύρωση της παραγγελίας.



Κόστος / χρόνοι παράδοσης και χώρες στις οποίες αποστέλλουμε

Κατάλογος χωρών και κόστος παράδοσης

Αποστέλλουμε τα προϊόντα μας σε όλες τις περιοχές του κόσμου από την αποθήκη μας στην Ευρώπη. Θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τις διαθέσιμες επιλογές παράδοσης, τις τιμές και τους χρόνους παράδοσης στη διεύθυνση Κόστος και χρόνοι παράδοσης



Επιστροφές και παράπονα

Παράπονα - όταν ένας πελάτης παραλαμβάνει ένα ελαττωματικό προϊόν

Όλα τα αγαθά που πωλούνται από τον Προμηθευτή καλύπτονται από την εγγύηση του Κατασκευαστή. Ο πελάτης στέλνει πίσω το προϊόν υπό εγγύηση στη Matterhorn με δικά του έξοδα στη διεύθυνση: Matterhorn Moda Sp. z o.o., ul. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, Πολωνία. Ο πωλητής θα προωθήσει τα προϊόντα στον κατασκευαστή. Ο χρόνος διεκπεραίωσης των παραπόνων εξαρτάται αποκλειστικά από τον κατασκευαστή. Οι λεπτομέρειες της εγγύησης για τις επιμέρους μάρκες προϊόντων είναι διαθέσιμες στις κάρτες εγγύησης ή στην ιστοσελίδα του Κατασκευαστή.

Σύμφωνα με το άρθρο 558 § 1 του Αστικού Κώδικα της Δημοκρατίας της Πολωνίας, αποκλείεται η ευθύνη του Πωλητή στο πλαίσιο της εγγύησης για ελαττώματα των αγαθών. Αυτό σημαίνει ότι οποιαδήποτε περαιτέρω διαδικασία καταγγελίας αποτελεί θέμα μεταξύ του Κατασκευαστή και του Αγοραστή.

Παράπονα - τι γίνεται αν κάνουμε λάθος

Η Matterhorn είναι υπεύθυνη για λάθη που σχετίζονται με την αποστολή της παραγγελίας σας. Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλείστε να στείλετε το προϊόν πίσω στον χονδρέμπορο της Matterhorn. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, θα αποστείλουμε εκ νέου το σωστό προϊόν στη διεύθυνση που υποδεικνύεται με έξοδα της Matterhorn.

Παράπονα - όταν ένα δέμα φτάνει σε λανθασμένη διεύθυνση

Στέλνουμε τα προϊόντα στη διεύθυνση προορισμού που έχετε δηλώσει. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να προ-ελέγξουμε την ορθότητα των διευθύνσεων που δηλώνονται και συχνά σας ζητάμε να τις ελέγξετε εκ νέου εάν έχουμε αμφιβολίες για την ορθότητά τους. Σε περίπτωση που η διεύθυνση προορισμού αποδειχθεί λανθασμένη και το δέμα επιστραφεί σε εμάς, είμαστε υπεύθυνοι για την κατάσταση αυτή μόνο εάν υπήρξε λάθος εκ μέρους μας κατά την παροχή των στοιχείων της διεύθυνσης στον ταχυμεταφορέα. Εάν το δέμα επιστραφεί σε εμάς λόγω λανθασμένης διεύθυνσης ή εάν δεν το παραλάβει ο πελάτης, θα χρεώσουμε τέλος επιστροφής 5 €. Αυτό είναι το ποσό που πρέπει να καταβάλει η Matterhorn στις εταιρείες ταχυμεταφορών για την επιστροφή του δέματος.

Επιστρέφει

Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι το Matterhorn Wholesale είναι ένας ιστότοπος για συναλλαγές B2B και δεν καλύπτει τη λιανική πώληση. Ως εκ τούτου, τα δικαιώματα επιστροφής περιορίζονται από τους κανόνες και δεν ισχύουν οι διατάξεις της νομοθεσίας για τους καταναλωτές.
. Οι επιστροφές αγαθών που δεν είναι αποτέλεσμα καταγγελίας αποτελούν πρόσθετη υπηρεσία που πρέπει να ενεργοποιήσουμε εκ των προτέρων για τον λογαριασμό σας. Ανατρέξτε στους όρους και τις προϋποθέσεις για τις επιστροφές στην ενότητα "Επιστροφές αγαθών" για λεπτομέρειες.
Εάν δεν έχετε ενεργοποιήσει τις επιστροφές αγαθών, θα στείλουμε πίσω τα επιστρεφόμενα αγαθά με δικά σας έξοδα στις εγκαταστάσεις σας ή πίσω στον πελάτη σας, ανάλογα με την απόφασή σας.

Διαβάστε την πολιτική επιστροφών


Πώληση σε αγορές (Amazon, Allegro, eMAG και άλλες)

Μπορείτε να πωλείτε τα προϊόντα μας σε διάφορες αγορές, όπως η Amazon, η eMAG, η Allegro και άλλες, με ορισμένες εξαιρέσεις και περιορισμούς. Ανατρέξτε παρακάτω για λεπτομέρειες σχετικά με τις μάρκες στις οποίες ισχύουν αυτές οι εξαιρέσεις και οι περιορισμοί:

Μάρκες που δεν μπορείτε να πουλήσετε στην αγορά:
  • Vena
  • Roco Fashion
  • Gorteks
  • Nife
  • Axami
  • Marselini
  • Makadamia

Περιορισμένα εμπορικά σήματα:
  • Tessita - οι πωλήσεις δεν επιτρέπονται στην πλατφόρμα Otto.de
  • .
  • Kostar - οι πωλήσεις δεν επιτρέπονται στην πλατφόρμα του Amazon
  • .
  • Bicotone - οι πωλήσεις επιτρέπονται, αλλά απαιτείται η επωνυμία της μάρκας
  • .
:

Άλλες μάρκες:

Μπορείτε να πουλήσετε τις άλλες μάρκες που είναι διαθέσιμες στην αποθήκη μας στις αγορές χωρίς πρόσθετους περιορισμούς.


Για να καταχωρήσετε στην αγορά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα αρχεία προϊόντων μας ή να εισαγάγετε προϊόντα στην αγορά από το κατάστημά σας. Το Matterhorn δεν εκτελεί έτοιμες ενσωματώσεις στην αγορά.



FAQ

Σε ποιες χώρες αποστέλλετε;

Στέλνουμε δέματα σε όλες τις περιοχές του κόσμου. Θα βρείτε μια λίστα με τις χώρες στις οποίες παραδίδουμε στη σελίδα μας για το κόστος και τους όρους παράδοσης. Για ορισμένες χώρες, προσφέρουμε επίσης μια επιλογή από διάφορους ταχυμεταφορείς για να εξασφαλίσουμε τις πιο βολικές συνθήκες αποστολής.

Παρακαλούμε ρίξτε μια ματιά στις λεπτομέρειες στον ιστότοπό μας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις διαθέσιμες επιλογές αποστολής στην περιοχή σας.

Προσφέρετε αντικαταβολή με αντικαταβολή;

Δεν προσφέρουμε αντικαταβολή. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται στο Matterhorn πρέπει να είναι προπληρωμένες. Ξεκινάμε την επεξεργασία της παραγγελίας μόλις πιστωθεί η πληρωμή.

Παρακαλούμε να κάνετε την πληρωμή σας κατά την παραγγελία, ώστε να μπορέσουμε να ξεκινήσουμε την επεξεργασία της παραγγελίας σας το συντομότερο δυνατό.

Μπορώ να στείλω το πακέτο με τον ταχυμεταφορέα μου;

Μπορούμε να στείλουμε το δέμα σας με courier μόνο εντός της Πολωνίας, εάν έχετε καλύτερες συνθήκες παράδοσης. Τα δέματα παραλαμβάνονται με courier από την αποθήκη μας στη διεύθυνση:

Matterhorn Moda Sp. z o.o.
ul. Katowicka 51
41-400 Mysłowice
Polska


Για να χρησιμοποιήσετε αυτή την επιλογή, επιλέξτε "Προσαρμοσμένη ταχυμεταφορά" κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας. Όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη να αποσταλεί, θα σας στείλουμε ένα email που θα σας ζητά να ανεβάσετε τη δική σας ετικέτα αποστολής και να στείλετε έναν ταχυμεταφορέα να παραλάβει το δέμα σας. Μπορείτε να ανεβάσετε την ετικέτα μέσω του πίνακα πελατών.

Μπορείτε να στείλετε δέματα απευθείας στους πελάτες μου;

Μπορούμε να στείλουμε δέματα απευθείας στις διευθύνσεις των πελατών σας ως μέρος μιας υπηρεσίας dropshipping. Παρακαλούμε μεταβείτε στην ενότητα βοήθειας αυτής της μορφής πώλησης για να μάθετε τους λεπτομερείς όρους της υπηρεσίας.

Διαβάστε τις πλήρεις λεπτομέρειες για να μάθετε πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτή την επιλογή για την επιχείρησή σας!

Περιλαμβάνουν οι τιμές τον ΦΠΑ;

Οι τιμές που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας, στα αρχεία XML και αλλού είναι καθαρές τιμές, χωρίς ΦΠΑ. Ο ΦΠΑ προστίθεται στη σύνοψη της παραγγελίας ανάλογα με το αν ο αγοραστής διαθέτει έγκυρο αριθμό ΦΠΑ στην ΕΕ ή αν το δέμα αποστέλλεται εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Οι οντότητες που είναι εγγεγραμμένες στην ΕΕ.
  • Με ενεργό αριθμό ΦΠΑ: Εκδίδουμε τιμολόγιο ΦΠΑ με συντελεστή 0%. Είναι δική σας ευθύνη να πληρώσετε και να τακτοποιήσετε τον φόρο στη χώρα σας.
  • Χωρίς ενεργό αριθμό ΦΠΑ: Εκδίδουμε τιμολόγιο ΦΠΑ με το φορολογικό συντελεστή που ισχύει στη χώρα προορισμού. Στη συνέχεια, δεν χρειάζεται πλέον να πληρώσετε αυτόν τον φόρο στη χώρα σας.
Οι οντότητες εκτός ΕΕ
Αποστολή εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης: Εκδίδουμε τιμολόγιο ΦΠΑ με συντελεστή 0%.





. Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για τυχόν πρόσθετους δασμούς που χρεώνονται από τις χώρες προορισμού στα δέματα και αυτό δεν αποτελεί λόγο καταγγελίας.

Πώς πληρώνω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με διάφορους τρόπους: με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, με παραδοσιακό τραπεζικό έμβασμα ή με PayPal. Εάν πληρώσετε μέσω PayPal, προσθέτουμε μια πρόσθετη προμήθεια 2% επί της αξίας της παραγγελίας. Πληρωμή με παραδοσιακό τραπεζικό έμβασμα Μπορείτε επίσης να πληρώσετε την παραγγελία σας με παραδοσιακό τραπεζικό έμβασμα στον αριθμό λογαριασμού μας, ανάλογα με το νόμισμα. Παρακάτω θα βρείτε μια λίστα με τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς:

BANK TRANSFER

Matterhorn Moda Sp z o.o.,
Katowicka 51
41-400 Mysłowice
Poland


SWIFT: INGBPLPW
Bank name: ING Bank Śląski S.A.
Account / IBAN:
PLN
PL80 1050 1243 1000 0090 8199 4544

EUR
PL38 1050 1243 1000 0090 8209 6471

USD
PL37 1050 1243 1000 0090 8209 6489

RON
PL90 1050 1243 1000 0090 8209 6505

CZK
PL15 1050 1243 1000 0090 8209 6497

HUF
PL45 1050 1243 1000 0090 8210 6239
Πρόγραμμα αναβολής πληρωμών PastPay Μπορείτε επίσης να υποβάλετε αίτηση για το πρόγραμμα αναβολής πληρωμής PastPay. Η διαδικασία για την ενεργοποίηση αυτής της δυνατότητας διαρκεί λίγες ημέρες και είναι διαθέσιμη σε εταιρείες που πληρούν τους όρους του προγράμματος PastPay.

Αναπτύξτε την επιχείρησή σας διεθνώς

Κάντε την παγκόσμια αποστολή εύκολη με το Matterhorn! Η πλατφόρμα μας υποστηρίζει καταλόγους σε έως και 14 γλώσσες, ώστε να μπορείτε να προσεγγίζετε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Αφήστε μας να φροντίσουμε τα πάντα και εμπιστευτείτε μας ότι το πακέτο σας θα φτάσει στον τελικό πελάτη γρήγορα και με ασφάλεια.

Dropshipping στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Αυστρία, το Βέλγιο, τη Δανία, την Πορτογαλία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και πολλές άλλες χώρες σε όλο τον κόσμο!